Museu Internacional dels Titelles de Catalunya. Teia Moner
Què descobrirem
Com ho farem
Us acompanyarem en un recorregut per les sales del museu on veureu titelles del món, antics i actuals, i les seves tècniques de manipulació. Us explicarem les històries que s’amaguen darrera d’aquests petits personatges amb anècdotes dels titellaires que els hi han donat vida. Gaudireu d’un espectacle on la màgia i els titelles van de la mà, seguidament obrirem unes caixes misterioses on uns titelles us esperen perquè els manipuleu i jugueu amb ells, després farem de guies en la construcció del vostre titella i us l’emportareu a casa. Totes aquestes experiències meravelloses passen en una masia del S.XIV totalment reformada i envoltada de natura.
En aquest enllaç podeu veure un vídeo amb el recorregut per les diferents activitats que els alumnes i educadors dels centres poden gaudir en una visita al museu:
https://youtu.be/N5llRm3F3MU
Materials educatius
Cost
Descomptes
Durada
Número màxim d'assistents
Es pot fer al centre docent?
Virtual
Transport
Existeix algun espai proper a l'aire lliure on esmorzar o fer una estona d'esbarjo?
Primaria
Àmbit lingüístic
Especifica les competències que es treballen
Àmbit de coneixement del medi
Especifica les competències que es treballen
Àmbit matemàtic
Raonament i prova
Connexions
Comunicació i representació
Especifica les competències que es treballen
Àmbit d'educació física
Hàbits saludables
Expressió i comunicació corporal
Joc motor i temps de lleure
Especifica les competències que es treballen
Àmbit artístic
Interpretació i producció
Imaginació i creativitat
Especifica les competències que es treballen
Utilitzar elements bàsics dels llenguatges visual, corporal i musical i estratègies per comprendre i apreciar les produccions artístiques.
Comprendre i valorar elements significatius del patrimoni artístic proper, de Catalunya i d’arreu.
Emprar els elements i recursos bàsics del llenguatge escènic per expressar-se, interpretar i comunicar-se.
Àmbit digital
Tractament de la informació i organització dels entorns de treball i d’aprenentatge
Comunicació interpersonal i col·laboració
Hàbits, civisme i identitat digital.
Especifica les competències que es treballen
Àmbit d'educació en valors
Dimensió interpersonal
Dimensió social
Especifica les competències que es treballen
Àmbit d'aprendre per aprendre
Aprenentatge individual
Aprenentatge en grup
Actitud positiva envers l’aprenentatge
Especifica les competències que es treballen
Secundaria
Àmbit lingüístic
Especifica les competències que es treballen
Àmbit cientificotecnològic
Especifica les competències que es treballen
Àmbit matemàtic
Raonament i prova
Connexions
Comunicació i representació
Especifica les competències que es treballen
Àmbit digital
Tractament de la informació i organització dels entorns de treball i aprenentatge
Comunicació interpersonal i col·laboració
Ciutadania, hàbits, civisme i identitat digital
Especifica les competències que es treballen
Àmbit social
Dimensió geogràfica
Dimensió cultural i artística
Dimensió ciutadana
Especifica les competències que es treballen
Àmbit d'educació física
Esport
Activitat física i temps de lleure
Expressió i comunicació corporal
Especifica les competències que es treballen
Àmbit artístic
Expressió, interpretació i creació
Societat i cultura
Especifica les competències que es treballen
Àmbit cultura i valors
Dimensió interpersonal
Dimensió sociocultural
Especifica les competències que es treballen
Àmbit personal i social
Aprendre per aprendre
Participació
Especifica les competències que es treballen
Batxillerat
Competències bàsiques
En la gestió i el tractament de la informació
Digital
En recerca
Personal i interpersonal
En el coneixement i la interacció amb el món
Especifica les competències que es treballen
Infantil
Quines són les capacitats que es treballen amb aquesta activitat?
Especifica si es treballen Objectius de Desenvolupament Sostenible i en cas afirmatiu quins són
- Realitzar activitats amb entitats culturals i artistes del poble de Palau-solità i Plegamans.
- Donar material reciclat perquè els nens i nenes construeixin el titella.
- Il·luminar amb les bombetes de baix consum.
Primaria
Especifica si es treballen Objectius de Desenvolupament Sostenible i en cas afirmatiu quins són
Secundaria
Especifica si es treballen Objectius de Desenvolupament Sostenible i en cas afirmatiu quins són
Altres formacions
Nom de la formació
Especifica si es treballen Objectius de Desenvolupament Sostenible i en cas afirmatiu quins són
ETAPA ESCOLAR I CURSOS
- Modalitat d'Arts